مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 13:202021-01-06بين الملل

گوشه ای از جنایات صهیونیست ها| حداقل 27 فلسطینی در سال 2020 به شهادت رسیدند


یک گروه حقوق بشری مستقر در غرب آسیا با انتشار آماری به گوشه ای از جنایات صهیونیست ها در فلسطین اشغالی در سال 2020 از جمله به شهادت رساندن کودکان و تخریب منازل فلسطینی ها اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های حقوق بشر گزارش دادند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در سال 2020 حداقل 27 فلسطینی را در فلسطین اشغالی فلسطین با شلیک گلوله به شهادت رساندند.

به نوشته  وبگاه کرونا صهونیستها همچنین دستکم 729 واحد مسکونی فلسطینی ها را تخریب کردند.

این گروه حقوق بشری اعلام کرد که  در سال 2020 خانه های  بیشتری از فلسطینیان در کرانه باختری و شرق بیت المقدس در قیاس با سال 2016 تخریب شد.

اتحادیه جهانی دانشمندان مسلمان نیز اخیرا با انتشار بیانیه ای خواستار تحریم گسترده رژیم صهیونیستی تا زمان خروج از تمام مناطق اشغالی شد.

 در این بیانیه آمده است: ما خواستار تحریم اسراییل هستیم که در حال حاضر مسجد الاقصی را اشغال کرده ، به خواهران و برادران ما در بلندی های جولان در سوریه و فلسطین حمله و زمین ها و خانه های آنها را تخریب می کند.

در بخشی از این بیانیه آمده است که مقاومت برابر اشغالگران از طریق روش های قانونی و اخراج اشغالگران از نظر اسلام یک تعهد اخلاقی است و توسط قوانین بین المللی و همچنین قطعنامه های سازمان ملل متحد به رسمیت شناخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشه ای از جنایات صهیونیست ها| حداقل 27 فلسطینی در سال 2020 به شهادت رسیدند

گوشه ای از جنایات صهیونیست ها| حداقل 27 فلسطینی در سال 2020 به شهادت رسیدند